حرف اول

به امید خدا

من یک فروشنده ام و به خاطر شغلم هر روز با هزار جور آدم سرو کله میزنم . 

گاهی اوقات اتفاقای جالبی میوفته که من تصمیم گرفتم این اتفاقهای جالب رو اینجا ثبت کنم 

امیدوارم چیز خوبی از آب در بیاد.

نظرات 5 + ارسال نظر
آشمیرا چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ب.ظ

جالبه



موفق باشی




www.eshghema.blogsky.com

آوادخت یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:09 ب.ظ http://www.hymnymph.blogsky.com

عالیه
ایده خوب و جدیدی برای وبلاگه.
موفق و پیروز باشید
انشاالله هم کسب و کارتون پر رونق و پر روزی باشه و پر برکت تر هم بشه

ممنون از لطفت . شما هم همینطور .موفق باشی

پانته آ یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:05 ق.ظ http://yehamsardaram.blogsky.com

100% عالی میشه

ممنون موفق باشی

۷۵ جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ق.ظ

من کل وبلاگ رو امشب خوندم.
خیلی جالب بود
موفق باشین

بهار شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:52 ب.ظ

خیلی خیلی خوبه همیشه ادامه بده منم انشاله سعی میکنم هر روز سر بزنم و کلی خوش باشم
موفق و شاد و سلامت باشید

سلام
ممنون به خاطر نظرات قشنگت
بهار جان کاش آدرسی چیزی از خودت میذاشتی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد